Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Garbová, Kristina ; Antl, Roman (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Navržený prostor je zeleným klínem do městské struktury. Přilehlé fasády jsou tedy pojednány jako vegetační stěny. Trojúhelníkové náměstí je pokryto trojúhelníkovými dlaždicemi, které jsou uskládány podle principu „pinwheel tiling“. Návrh počítá se zastavěním zadané parcely třemi budovami. Dvě z nich jsou využity pro bydlení a spojuje je zvýšená platforma. Třetí objekt je pojednán jako edukační ekologické a poradenské centrum a dům dětí a mládeže.
Strategické řízení v organizacích zájmového vzdělávání
Kejzlarová, Helena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků z oblasti a práce s nimi v organizacích. Kromě obecných faktů, předkládá systém kroků nezbytných k jejímu fungování pro efektivní řízení a rozvoj neziskové organizace s výhledem dlouhodobé udržitelnosti. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků dotazníkového šetření o současném stavu strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání a náhled na možné cesty jejího dalšího zefektivnění v podmínkách těchto školských zařízení. Nabízí materiál organizacím, které chtějí nalézt cestu ke změně a inspiraci těm, kteří hledají další možnosti. KLÍČOVÁ SLOVA: strategické řízení, strategické plánování, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, ředitel, středisko volného času
Využití SWOT analýzy při personálním plánování v DDM a SVČ v Pardubickém kraji
Vacková, Kateřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací SWOT analýzy při personálním plánování v Domech dětí a mládeže a Střediscích volného času v Pardubickém kraji. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu řízení lidských zdrojů, včetně vývojových fází personální práce. Podrobněji je v práci rozebráno personální plánování v prostředí tržním a v prostředí škol a školských organizací. Teoretická část se zabývá rovněž SWOT analýzou. Je nastíněn vývoj této metody, její realizace, využití, přednosti a nevýhody a její využití ve školském prostředí. V praktické části je aplikována kvantitativní a kvalitativní výzkumná metoda, prostřednictvím kterých je dosaženo cíle výzkumného šetření. Jsou zde představeny výsledky obou výzkumných metod včetně jejich zhodnocení. V závěru práce je nastíněno doporučení k dalšímu možnému zkoumání této metody ve školském prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komparace školních vzdělávacích programů ve vybraných střediscích volného času v Plzeňském kraji
SRPOVÁ, Jana
Tato diplomová práce se zaměřuje na školní vzdělávací programy středisek volného času pro děti a mládež v Plzni a v Blovicích. Teoretická část vymezuje pojmy školní vzdělávací program, zájmové vzdělávání nebo střediska volného času. Začátek teoretické části je věnován legislativě zájmového vzdělávání ve školském systému, formám zájmového vzdělávání a následně se práce zabývá postupem tvorby školních vzdělávacích programů, jejich obsahem a strukturou. Ve výzkumné části jsou charakterizována vybraná střediska volného času, ve kterých probíhal výzkum, je zde vymezen předmět výzkumu, výzkumná otázka a představeny metody výzkumu. Další část práce analyzuje a porovnává školní vzdělávací programy vybraných zařízení, která se zabývají zájmovým vzděláváním dětí a mládeže. Cílem výzkumné části je porovnat informace uvedené ve školním vzdělávacím programu a posoudit míru a kvalitu zjištěných údajů. V závěru práce jsou uvedeny výsledky výzkumu a závěrečné shrnutí.
Trendy v zájmovém vzdělávání
Křížková, Ilona ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce v rámci zvoleného tématu mapuje stav a rozdíly řízení v jednotlivých typech organizací zájmového vzdělávání. Zjišťuje, jaké jsou strategie těchto organizací a jakým směrem se ubírají. Obsahem práce je najít různá specifika. Cílem je analýza volnočasových aktivit v jednotlivých typech zařízení. V teoretické části autorka popisuje, co je to volný čas a mimoškolní výchova. Definuje zájmové vzdělávání, zejména užívanou terminologii - druhy, funkce, cíle, formy a metody. Dále popisuje systém mimoškolního vzdělávání ve vazbě na věk účastníka a skladbě náplně, srovnává typy zařízení pro realizaci zájmového/neformálního vzdělávání. Ve zpracovaném materiálu, v kterém byla oslovena řada ředitelů volného času/domů dětí a mládeže, vedoucích ŠD a ŠK a dalších manažerů neziskových organizací, se nabízí přehled možných typů zařízení, jejich směr vývoje, rozvoj a trendy, kterými se zabývají, oblast financování a práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Aby v praktické části dosáhla cíle, stanovuje určené hypotézy a postup výzkumu. Před samotným výzkumem byl ještě proveden tzv. "předvýzkum". Bylo zhodnoceno, zda zkoumané otázky jsou srozumitelné a budou správně využity k výsledku zkoumaného cíle. Výsledek práce autorka vidí jako nástroj, který by mohl pomoci procesu provázanosti a větší...
Využití SWOT analýzy při personálním plánování v DDM a SVČ v Pardubickém kraji
Vacková, Kateřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací SWOT analýzy při personálním plánování v Domech dětí a mládeže a Střediscích volného času v Pardubickém kraji. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu řízení lidských zdrojů, včetně vývojových fází personální práce. Podrobněji je v práci rozebráno personální plánování v prostředí tržním a v prostředí škol a školských organizací. Teoretická část se zabývá rovněž SWOT analýzou. Je nastíněn vývoj této metody, její realizace, využití, přednosti a nevýhody a její využití ve školském prostředí. V praktické části je aplikována kvantitativní a kvalitativní výzkumná metoda, prostřednictvím kterých je dosaženo cíle výzkumného šetření. Jsou zde představeny výsledky obou výzkumných metod včetně jejich zhodnocení. V závěru práce je nastíněno doporučení k dalšímu možnému zkoumání této metody ve školském prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Strategické řízení v organizacích zájmového vzdělávání
Kejzlarová, Helena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků z oblasti a práce s nimi v organizacích. Kromě obecných faktů, předkládá systém kroků nezbytných k jejímu fungování pro efektivní řízení a rozvoj neziskové organizace s výhledem dlouhodobé udržitelnosti. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků dotazníkového šetření o současném stavu strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání a náhled na možné cesty jejího dalšího zefektivnění v podmínkách těchto školských zařízení. Nabízí materiál organizacím, které chtějí nalézt cestu ke změně a inspiraci těm, kteří hledají další možnosti. KLÍČOVÁ SLOVA: strategické řízení, strategické plánování, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, ředitel, středisko volného času
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Garbová, Kristina ; Antl, Roman (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Navržený prostor je zeleným klínem do městské struktury. Přilehlé fasády jsou tedy pojednány jako vegetační stěny. Trojúhelníkové náměstí je pokryto trojúhelníkovými dlaždicemi, které jsou uskládány podle principu „pinwheel tiling“. Návrh počítá se zastavěním zadané parcely třemi budovami. Dvě z nich jsou využity pro bydlení a spojuje je zvýšená platforma. Třetí objekt je pojednán jako edukační ekologické a poradenské centrum a dům dětí a mládeže.
Informační databáze školní matriky pro Dům dětí a mládeže v Českých Budějovicích
ŠRÁMEK, Zdeněk
Cílem mé práce je uvedení do problematiky vedení školní matriky v domech dětí a mládeže i v dalších organizacích, které poskytují zájmové vzdělávání. Obsahem práce je výtah z právních předpisů, analýza požadavků, specifických pro školská zařízení, návrh a realizace SW aplikace {\clqq}Školní matrika pro zájmové vzdělávání``. Tato aplikace bude umožňovat online správu dat školní matriky podle potřeb domů dětí a mládeže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.